Golds

Tog en sväng till gymmet på morgonen, ett väldigt bra sätt att starta dagen! Tog även sovmorgon vilket var väldigt skönt, så nu ska jag precis börja plugga.
Tränade axlar, bröst, nacke rygg och armar, gick bra och var kul, men känner att jag behver lite hjälp. Hoppas att in sambo får tummen ur och gör ett träningsprogram till mig snart, annars får jag be någon annan om hjälp.
De hade väldigt trevliga maskiner där måste jag säga, även om jag blev fundersam över hur man egentligen använder vissa. Ska be någon visa, de flesta förstår jag mig på, men vill vara säker på att jag gör rätt!

I helgen är det dags för pass igen,  ska testa ett nytt denna gång, än så länge är spinning och cirkelträning favoriterna :)

Jag har även laddat up inför tentaperiod med vitaminer, järn chi-sang och en massa risi frutti. Inte fr at risi-frutti är så nytigt, men smidigt att ha med i skolan som mellis.
Jag märker verkligen skillnad sedan jag började ta järn tillskott, är inte yr alls lika ofta, och var ett bra tag sedan det svartnade för ögonen osv. Kanon!
Publicerat: 2010-11-26 @ 14:05:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0