Hem!

Nu är jag precis nydushad, ska packa iordning väskorna och bege mig hem till Eksjö/Ingatorp för att åka hem Måndag morgon. Skönt med samtidigt stressigt, vet inte vad det är med mig, men har inte pluggat odentligt på säkert två veckor.. bådar inte gott då jag tycker båda kurserna är supersvåra :S
Nåväl, imorgon blir det förhoppningsvis till att gymma lite, därefter åker jag hem för att fixa naglarna på mammsen och hälsa på familjen lite!
Däav blir det inget bloggande försen på Måndag, ha det fint!

Förresten, funderar på att ha någon slags tävling här, är detta av intresse? Förmodligen något skönhetsrelaterat, men kanske har någon andra förslag?
Publicerat: 2010-11-20 @ 20:21:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0