Inspiration från Ellos

Ellos har kanske inte de snyggaste kläderna, däremot är jag riktigt förtjust i deras inredning! Här kommer några av mina vinterfavoriter.


En ljuskrona likt denna har jag velat ha länge, blir superfint om man dekorarar den själv, går att anpassa till i princip alla stilar. Blev så glad när jag såg den på deras hemsida för någon vecka sedan, bra pris också, men nu verkar den inte finnas kvar :(

Då såg jag även denna mysiga pläd, som tyvärr också verkar vara slut...

Bordsspegel 179 kr

Kuddfodral 129 kr

Ljuslykta hus 169 kr

Hängande lykta 169 kr


Kandelaber 199 kr



Kanna och två ljushållare 199 kr


Julkulor 8-pack 129 kr


Ljuskrona finns i rött och zink, 50 kr


Ljuslykta 75 kr


Ljusstake 99 kr


Spegel 399 kr


Så, är det någon som har svårt att hitta julklapp till mig kan detta vara bra tips!


Publicerat: 2010-11-13 @ 13:52:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0