keep it simple

Tänkte visa en enkel vardagssminkning jag gjorde för några dagar sedan, går i diskreta lila toner från Elf paletten.



Vit kajal på vattenlinjen förstorar och piggar upp



Svårt att få till ljuset med kameran...



Använd en ljus skugga längst in, en mellan skugga över hela rörliga locket och makera globlinjen med en mörkare skugga.



Läppenna i min egen färg för att jämna ut och fixa formen, gör stor skillnad!  Paletten är jag för övrigt mer än nöjd med, perfekta färger som sitter, än så länge har jag bara testat dem utan primer under för att se vad de går för, och ja, de sitter i princip hela dagen! Kanon! Dock Tar primern även fram färgerna i dem vilket ju kan vara en fördel ibland.
Publicerat: 2010-11-13 @ 09:45:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0