Lady in red

Har precis haft världens sötaste och mysigaste tjej Elin här och fixat hennes naglar. Tyvärr blir det inga bilder, glömde bort det :(
Hon valde hur som helst en förstärkning av sina egna naglar i en väldigt höstig mörkröd skimmrig färg, vi förlängde även en nagel som var kortare än de andra. Så ni får föreställa er det i huvudet istället! Blev som lackade naglar, fast superglansiga, är verkligen glad över att jag inskaffat UV-sealer, den glansen är oslagbar!

Jag blev också lite sugen på att köra färg över hela nageln faktisk, kanske får bli det ngon gång framöver!

Tror jag ska börja göra naglar på andra oftare, är både roligt och ger lite extra klirr i kassan, dessutom ger det så mycket att träna på andra! Idag var till exempel första gången jag lade färg på hela nageln, bara det var ju annorlunda att göra än med fransk.

Nåväl, nu ska jag filura över mat tills imorgon, blir en heldag i skolan!
Publicerat: 2010-11-17 @ 21:01:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0