Mammas naglar

Igår var jag hemma en sväng och gjorde mammas naglar, vita franska med små blomdekorationer.
För en gångs skull blev jag faktiskt riktigt nöjd! :)



Tog ca 2 timmar, har inte använt några tippar, utan bygger med akryl på formar, vilket jag tycker fungerar mycket bättre!



Mamma valde även dekoration i form av en blomma i vitt med lite rosa och glitter



Pappa ville också ha sina naglar med på en bild, haha skulle behöve fixa till dem också lite!




Jag kommer göra naglar över jul, hinner några innan jul, till nyår och även ett tag efter det, priset är 250, om ni är intresserade så hör av er: [email protected]
Publicerat: 2010-11-22 @ 20:22:03


3 kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Precis!! Inte direkt att man har en salong för att ligga efter? Så när någon gör långa, blir de tvungna att också göra det för att visa att "de också kan". Stilettos har varit inne läääänge nu några år faktiskt

2010-11-22 - 21:03:58 | URL: http://kyssars.se
Postat av: victoria

hej!

gud vilka fina naglar du gjort!=)

går de att boka hos dig eller gör du bara på nära&kära?=)

2010-11-23 - 17:22:44 |
Postat av: sara

det kan man absolut göra, bara att höra av sig på mailen så hittar vi en tid som passar!

2010-12-19 - 18:59:31 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0