NOTD- elf light red

Hej! Befinner mig i Eksjö, ska om några timmar ut till mitt kära hem i skogen och fira min kära bror som fyller 16 idag (grattis Rasmus!!)

Dagen till ära blir det röda naglar!



Svårt att få färgen bra på bild, i verkligheten är den mörkare, älskar färgen!



tyvärr har jag nog kommit fram till att elf lacken inte är något vidare.. de flesta bråkar när man lackar, vill inte torka särskilt fort och håller inte så länge.. Vilket är synd för färgerna är verkligen underbara! Ångrar dock inte att jag köpte dem, tycker fortfarande att de är värda sina 18 kr styck, men man får vara beredd på att bättra på lacken ofta om man vill ha en manikyr under längre tid än bara någon dag..




Publicerat: 2010-11-06 @ 11:05:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0