NOTW- Paris memories #245

Trots att jag just skrivit två tentor känner jag mig superstressad , kurserna har dragit igång för fullt och efter de två katastrofala tentorna jag just gjort måste jag plugga gärnet nu, bloggen blir tyvärr lidande..

Här är i alla fall ett nagellack, har tagit bort den franska nagelförlängningen då den inte satt så bra pga att jag filat dåligt. Mina egna naglar har blivit längre om än sköra...


Lacket från paris memories har jag nog visat förut, men älsk fick välja färg och detta tyckte han jag skulle ha..


Färgen är mörk, mörk grön, vilket kan vara svårt att se på bild..



Detta är ett billigt lack, det lever upp till vad de lacken i den prisklassen brukar leva upp till. Det är inte jättetrevligt att lacka med, det håller inte superbra, men det är helt okej. Mycket mer än så kan jag egentligen inte säga. Det torkar någorlunda fort, dock måste det torka helt innan man lägger topplack. Annars brukar jag lägga mitt sally hansen topplack innan det andra torkat helt, men med detta fungerade det inte så bra, färgen gled bort när jag gjorde så.
Publicerat: 2010-11-02 @ 21:39:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0