november evening..

Igår efter att vi firat min bror (som blev glad för klockan han fick) blev det en liten utgång. Vi tog det lugnt, är ju en dag idag också, så gick hem tidigt för att hinna med en del innan den nya veckan börjar.. (vuxenpoäng?)

Jag testade duo cremeskuggan jag köpte och resultatet blev verkligen jättebra! Superfina och bra färger med fin intensitet och inte särskilt svåra att använda. MEN hur sjutton får man creme skuggor att hålla och inte lägga sig i vecken?! Jag har alltid samma problem, lägger en ordentlig grund innan, men hjälper icke. Pudrade lite över, och visst det hjälper, men då ser ju skuggan också matt ut, vilket jag inte vill då denna skimmrade så fint...

Nåväl, såhär såg jag ut..



Måste säga att jag själv blev väldigt nöjd, vet inte vad det speciella var, men kände mig jättefin! Är kul med en neutral sminkning som omväxling, annars kör jag ju mest på sotningar och dyligt när jag går ut..




Kom på att jag glömt göra produktlistor sista tiden, så börjar nu igen!

Hyn: Elf mineral infused primer, Elf mineral foundation, Elf mineral booster, bronzer makeupcosmetics

ögon: duo eyeshadowcream butter pecan, mascara maybelline the falsies volum express mascara

läppar: lypsyl, läppenna rimmel, nr 030 natural

Gick inte åt så mycket för denna sminkning, ibland är enkelhet bäst!







Publicerat: 2010-11-07 @ 10:24:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0