Spinning!!!

Jag tränade tyvärr bara två pass förra veckan, men nu är det nya tag som gäller! Svårt att hinna med träning med skolan, men jag behöver det verkligen!
45 minuter spinning, andra gången jag körde det, så nu vågade jag ge lite mer än första gången, man vill ju gärna vara levande när det är dags att gå av cykeln!
Jävligt hurtid instruktör som tjoade och skrek om vart annat. Jävligt hurtig tjej längst bak som tjoade och skrek tillbaka.
Jag varken tjoade eller skrek, men tycker det gick bra ändå. Visste inte innan att spinning faktiskt ger så mycket styrka, har alltid trott att det bara handlar om kondition i princip och lite ben, men jag känner banne mig av i mage och rygg också, kanon!

Så, slutsatsen är att jag är väldigt nöjd över passet, det var svettigt och jag fick blodsmak i munnen, precis som det ska vara.
Publicerat: 2010-11-17 @ 14:14:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0