Tisdag

Vaknade och såg att världen var täckt av ett vackert snötäcke, jättemysigt!
Jag har städat undan en del nu på morgonen, nu trivs jag i lägenheten igen, så skönt! Har en kille här som tapetserar om i vårt sovrum äntligen, han började igår och det bör bli färdigt idag. Vi har valt vita tapeter med en fondvägg i grått mönster, bild kommer senare..
Förhoppningsvis bär det av till IKEA en snabbis ikväll så att vi kan fixa gardinstänger, jag har gardiner liggandes som jag köpt just till sovrummet, men har känts onödigt att sätta upp innan tapeterna är fixade.
Imorgon hinner jag nog in en sväng på Anna K eller olgar hus också, där finns massor av fint! Blir defenitivt några yankee candles från Anna K i alla fall!
Publicerat: 2010-11-09 @ 10:35:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0