Träningsvärk...

I fredags när jag skulle iväg på cirkelträningen hade det inträffat en trafikolycka vilket ledde till förseningar i trafiken, tyvärr hann jag inte komma dit i tid. Missade även träningen jag hade planerat på lördagen då vi åkte hem över helgen.
Dock tror jag att jag tog ikapp båda passen igår när jag gymmade i Eksjö, för oj om det känns!
Jag har ingen superkoll på hur jag tränar, hur många reps, och vikter osv. Lägger på en vikt som känns lagom och kör tills jag tycker det räcker, lägger på lite mer och kör igen..
Körde ben, rygg, mage, bröst, axlar och lite biceps, hmm, ja det var nog det.
Var riktigt kul att köra med lite vikter igen, var ju ett tag sedan, dock känns det jobbigt att inse hur mycket styrka och muskler jag tappat, men ska köra på ordentligt så kommer det snart igen!

Jag har även kommit fram till att skaffa ett kort så jag kommer in på gymmet utanför deras öppettider, är inte särskilt ofta jag hinner dit innan åtta, när tentaperioden är det defenitivt bara att glömma.
Publicerat: 2010-11-22 @ 19:44:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0