paket...

Hämtade ut ett paket idag som jag helt glömt bort! Min Elf beställning hade kommit :)






100 paletten ser jättebra ut! Mång naturliga färger precis som jag önskade, både med och utan skimmer. Har endast testat några av färgerna på handen, och verkar lovande, dock blir det ju en helt annan sak med en bra primer under.



Primern var jag väldigt nyfiken på, testade den idag. Som primer i ansiktet har jag endast testat en produkt, en kräm från vekk som egentligen ska förbättra huden, men fungerar som primer också. Vet inte vad jag ska säga för de fungerar så olika! Den från vekk jämnar ju ut både färg och ojämnheter, denna var som en genomskinlig gel, men huden kändes oerhört len och jämn när jag lade den. Måste testa den fler gånger innan jag kan sätta ett betyg..

Sedan var det även andra produkter, me det tar jag en annan gång! :)

ha det fint!
Publicerat: 2010-11-05 @ 22:26:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0