Elf burgundy+ glitter

Ville pimpa upp mina tånaglar lite, hade dem tidigare målade i Elf burgundy som är en jättefin färg, dock har jag kommit fram till att lacken tyvärr inte är särskilt bra, även om det varierar lite från färg till färg...
Blandade ett eget nagellack med hm:s genomskinliga som bas. Jag hällde i lite rött pigment, lite vitt, glitter i olika röda och bronsiga nyanser och voila!



Mina tår undviker jag egentligen helst att visa här, fötter är ju inte särskilt sexiga enligt mig..
Bilden till vänster är i alla fall före bilden, sedan en close-up på lacket med glitterlacket jag blandade och sist en vanlig efterbild.. Visst gör det skillnad med lite glitter på? :)







Publicerat: 2010-11-05 @ 15:36:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0