fem nyanser

Söndag förmiddag och jag tvättar kläder, plockar iordning lite, skriver matlista, kollar recept och allt annat som hör mina söndagar till. Svamp ska rensar också, fick två påsar av min kära familj som varit ute och plockat, så den ska jag göra något gott av!

Igår var vi på middag hos några vänner, hade inte tänkr fixa mig något särskilt, men så fick jag syn på 120 paletten, och är flera färger där som inte är testade ännu, så kunde naturligtvis inte låta bli...

Lite gröna nyanser blev det, en ganska snabb och smidig sminkning egentligen!


Grönt som övergick i guld/gult



Jag gilar färgerna, men har märkt att jag inte trivs riktigt lika bra i mycket färg längre, tror jag håller mig till lite mer diskreta färger framöver, sådär murriga och mysiga :) Är det hösten som påverkat mig kanske?

Publicerat: 2010-10-03 @ 11:05:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0