frensh and flower

Förra helgen gjorde jag ett nytt set naglar, denna gången blev det franska som jag faktiskt blev nöjd med och jag testade även på att göra en blomma i 3D med akrylen..

Detta är resultatet: 



glansen på bilden är nagelolja..





Tycker blomman blev bra :)

Dock har jag varit för slarvig när jag filade ( la ner ca 1 timma på förlängningen ) så de börjar redan släppa i kansterna :S Har fortfarande svårt att få till det med den luktfria vätskan, är jätteskönt att slippa lukten, men gillar inte att behöve lägga akrylen tjockare. Snart kommer förhoppningsvis min elektriska fil dock, och då blir ju den biten smidigare i alla fall!
Publicerat: 2010-10-27 @ 19:50:21


1 kommentarer
Postat av: elionora

hejsan och tack<3 är jätte stolt över henne =)

skorna köpte jag på dna shoes men de finns också på stadium. dom e skit bra har jag hört

2010-10-28 - 21:06:45 | URL: http://elionorajukic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0