Jo, jag lever fortfarande!

Två tentor har jag skrivit nu, lite ledig hade jag velat vara, men nej... ena kursen köre igång idag igen och det verkar sannerligen inte vara något att glida igenom...

Nog om det, här kommer sminkningen från tentafesten! Brun sotning, hade tänkt att göre den mer "heroin chic" inspirerad, men detta blev alltså resultatet istället.



skuggan är mestadels en favorit från lancome paletten jag har





Ber er ignorera de slarviga ögonbrynen, har helt enkelt inte prioriterat att plocka dem så noga under tentatiden!



Så en hel ansiktisbild för ovanlighetens skull...
Här syns tydligt hur jag lagt shading och rouge, tänk på att rouge skall vara PÅ kinden, för att framhäva kindbenen lägger du shading ( en brungrå nyans ) under kindbenet. Ta tex ett solpuder, dock utan skimmer, annars kan du få fel effekt

Publicerat: 2010-10-25 @ 15:34:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0