koncernredovisning..

Sitter just nu och pluggar koncernredovisning, har precis börjat med kursen, så ska för en gång skull försöka komma igång med en gång. Tar en putteliten pause bara för att meddela att jag blev inspirerad av mit eget julklappsinlägg igår, så beställde hem lite till mig själv.. haha

det blev en brush cleaner, har velat ha väldigt länge, glömde den i förre beställningen.
en face primer- min från vekk börjar ta slut, hoppas denna är lika bra..
100 paletten, ser verkligen fram emot att få den! hoppas på härliga pigment och matta färger!
en pensel som jag tänkte använda till shading på mindre områden, som vid näsan, men även till ögonskuggor. De har en shading pensel som verkar vara kanon, men den var tyvärr slut :(
en duo krämskugga i butter pecan, krämskuggor som går att använde själva som de är eller som underlag för andra skuggor. Tog mest med den för att det är kul att testa, men de verkar vara populära, för nästan alla färger var slutsålda!

Jag väntar även på paket till nagelpyssel, nagelformar, jättehäftiga tippar och så äntligen en elektrisk fil! Äve en dotting tool och et gelé kit. Sedan är det shopingförbud på mig resten av månaden (förutom om jag hittan någon tröja/kofta som jag faktiskt behöver). Det enda lag får shoppa är aktier och fonder! haha
Försöker bli lite insatt faktiskt, för inget kan väl vara bättre att lägga pengar på än något som genererar i mer pengar?

Vet ni att det mest är män som handlar i aktier, men att de få kvinnor som gör det visat sig vara skickligare än männen när det gäller val av aktier?

Publicerat: 2010-10-29 @ 12:37:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0