maskerad?

Fullkomligen ääälskar att klä ut mig, men är ALLTID ute i för sent för att hitta på något riktigt kul... Sedan ska det ju hellst inte kosta skjortan heller...

Så nu har jag kommit fram till två alternativ som jag kan fixa snabbt om som blir någorlunda billigt..
Såg en superhäftig leopardfärgad byxdress på hm idag, 350 kr.. Den var läcker, men passar kanske inte till alla tillfällen. Hur som, den skule jag ju kunna ha på mig och fixa någon leopardsminkning, det blir liksom två flugor i en smäll, jag får ett läckert plagg plus en maskeradoutfit!

Andra alternativet är att jag klär ut mig till docka. Då tror jag inte att jag behöver köpa något, knästrumpot, klänning, lockar i hår och en docksminkning fungerar. Såvida jag inte ska vara barbiedocka förstår, då behövs en blond peruk...

Åh, någon som har andra ideér? Vill inte köra på det vanliga, häxa djävul- stuket..

Vad tycker ni?
Publicerat: 2010-10-26 @ 23:44:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0