NOTW Elf- Plum

Som jag skrev för ett tag sedan beställde jag hem lite grejor från märket Elf. Det blev bland annat nio nya lack i höstiga färger!
Först ut att testas var lacket Plum, som faktiskt har på pricken samma nyans som ett mörkt plommon.



Helt rättvisande är bilderna kanske inte eftersom jag målade över det förra lacket jag hade, ganska slarvigt också. Tittar man noga kan man se den förra designen under..



Pimpade ena nageln med ett glitterlack, älskar effekten! Tycker det ser ut som en stjärnhimmel..




En ordentlig recension av lacket vill jag inte ge ritkgit än, jag tror jag behöver testa det fler gånger innan jag bestämmer mig.
Denna gång gick det åt tre lager för att få det täckande, men med tanke på att jag skulle måla över ett annat lack är et möjligt att två hade räckt. Det tog dock lång tid för lacket att torka, vilket är ett stort minus för mig som inte har tålamod för att sitta still. Å andra sidan kostar lacken 18 kr..
Jag får helt enkelt testa flera och återkomma med resultat!

just detta lack, plum verkar jag dock ha lagt på ett märkligt ställe, kan inte hitta det! :(
Publicerat: 2010-10-26 @ 10:36:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0