NOTW- Sally Hansen Amber Chrome

Ber om ursäkt för den hamskt dåliga uppdateringen, men nu är det tentaperiod och det är en väldigt giltig ursäkt för att inte hinna blogga så mycket, inte sant?

Jag har i vilket fall lackat om naglarna denna vecka, så slänger in ilder och kortfattad beskrivning, sedan ska jag läsa lite innan jag går och lägger mig..

Sally hansen med nyansen Amber Chrome, nr 27 blev det denna vecka, vet att jag visat det en gång förut, men pojkvännen fick välja lack denna vecka, så körde på det ändå!



Färgen är som framkommer väl av namnet krom- likade, precis som flaskan till nagellacket är!
Jag har även lagt ett lager av isadoras matta topplack just på amber chrome, innan jag lade på det svarta lacket på tiparna.



Ett lack som jag gillar nyansen på skarpt, intressant, något som händer samtidigt som det inte är särskilt skrikigt.
Dock är det inte det smidigaste lacket att måla med. Borsten är vildigt smal, lacket vill gärna lägga sig i ränder, på en nagel blev det dessutom bubbligt. Tänkte att det berodde på att jag inte låtit underlacket torka ordentligt först, men icke. När jag tog bort äen underlacket och endast lackade med Amber Chrome var bubblorna fortfarande kvar.



Jag kan dock förlåta att det inte alltid är samarbetsvilligt, dels då jag tycker nyansen är så unik och fin, dels då sally hansen har det bästa toplacket jag någosin testat, Mega Shine, men det förtjänar ett eget inlägg.

Publicerat: 2010-10-05 @ 23:06:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0