skor till lillen

Som ni vet är jag mitt inne i tentaperioden och hinner därför inte lägga ner tid på att blogga :(

Tänkte bara visa bootsen jag beställde till lillen nyss, han har ju ingen päls på fossingarna, i vintras kunde han inte vara ute alls mycket pga kyla och salt. Köpte ett par skor redan då, men de satt riktigt dåligt, så hoppas att dessa ska fungera bättre!


Betalade lite mer är 300 inkl frakt, lite mycket för skor som bara är 3 cm breda, men om de passar är det värt det!
Publicerat: 2010-10-09 @ 22:04:14


1 kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Ahaa okej, du har lärt dej själv eller har du gått nån kurs eller hur har du gjort?

Då har du förståt rätt, jag har ingen utbildning men jag håller på att spara till en. Jag studerar, jag går 2an på gymnasiet, sam-musik linjen :) Vad gör du? Studerar eller jobbar?

2010-10-11 - 14:50:05 | URL: http://mimmiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0