2010-09-14

Vill börja med att säga grattis till min underbara söt lillebror Pontus som fyller fem idag!

Gick upp vid sju och fixade lite lunch att ha med till skolan, men usch och fy vad illa det smakar! blev sugen på lite wook o nudlar, brukar göra det av färska grönsaker, men eftersom jag inte kände för att lägga ner tid på matlagningen köpte jag de konserverade som finns i burk. Följde ett recept som fanns på baksidan av burken, det lät som en ganska god gryta med kokosmjölk o lite annat. Men, nej.. tror ärligt talat inte att jag kommer kunna äta det, så får nog köpa något i skolan.. :S

Nåväl, bäst att sätta fart, ska vara där vid nio, plugga till 12, sedan lunch 12-13, vid 13 har jag föreläsing, externredovisning (den kursen dödar mig) och sedan ska vi skynda oss för att inte komma allt för sent till Pontus kalas :) har skaffat några paket, men ska fixa ett till innan vi åker.

Ha det fint!



Söta Pontus, idag ska han bjuda på soppa som han själv gjort, han hämtar in grönsaker från landet, tvättar och delar dem helt själv! Inte illa för en nybliven fem åring? :)
Publicerat: 2010-09-14 @ 08:00:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0