beställt

Har länge varit sugen på att testa produkter från Elf speciellt deras mineralfoundation osm jag hört ska slå det mesta. Dock har min färg alltis varit slut när jag ska beställa, men nu när jag kikade in fanns den, och mycket mer...
Jag beställde:
1 ny concealer borste
1 palett med 12 läppstift, 2 läppennoroch 1 läppglans
1 mineralbooster
1 mineralfoundation
1 rengöring till borstar
1 pkt shine eraser
5 (tror jag) nagellack

Och då undrar ni vad det här kalaset gick på? ca 350 kr. Med frakt. Om deras produkter är så bra som jag hört är det verkligen ett kap, dska bli så spänande att testa produkterna! Speciellt foundationen eftersom jag inte är elt nöjd med den jag har, nagellacken längtar jag också efter, beställde mest höstfärger, de hade så himla fina och de kostar endast 18 riksdaler styck! Här är några av de jag beställde:





Tidigare har jag tyckt att röda och rosa nyanser är tråkiga, men nu dras jag verkligen till dem! Förutom dessa klickade jag hem tre andra, ett till rött, ett grått och ett blått!
Publicerat: 2010-09-21 @ 16:39:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0