dags för att

Plugga! Är så skönt, känner mig faktiskt ganska motiverad till att satsa på min utbildning trots att ena kursen har med ekonomi att göra... Jo, jag har svårt att hinna med, jo jag ligger alltid efter känns det som, jo jag har svårt att förstå, jo jag lever med väldigt begränsad ekonomi och jo, jag kommer ha gigantiska studieskulder sen.
Men skit samma, jag ska fixa det här och jag ska göra det med ett leende på läpparna!

Så, nu är det alltså dags att sätta fart med att trycka in information i huvudet :)
Jag har varit på en föreläsning om externredovisning, därefter skyndade jag mig iväg till erikshjälpen för att köpa två söta pinnstolar jag fick syn på igår, smet även iväg till en affär som ligger brevid, fick med mig en gardin, ett läppstift och två nagellack. Men de får jag inte använda innan jag pluggat ordentligt, så det blir ikväll jag får fixa fina naglar :) tror jag ska göra en enkel förlängning också som bara går i naturlig rosa.

Så, nu ska jag börja skriva ett arbete, sedan gå igenom redovisningsuppgifter och läsa i mina två böcker, så har fullt upp!
Tur att kaffet är igång :)

Ha det fint!
Publicerat: 2010-09-16 @ 15:14:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0