en liten dagens

Idag börjar min föreläsning vid 13, egentligen borde jag givetvis använda tiden innan för att plugga, men jag kunde inte låta bli att göra en extra piffig vardagsmake istället! Var ju sål ängesedan ni fick se någon sminkning här, så passade på att fota också :)

Såhär ser jag ut idag:


ögonbrynen är inte så öjämna! var väl någon konstig vinkel.. lagom diskret skuggning, dock syns den lite mer i verklighet än på bild, och det gör även färgen på läpparna, som är underbar!


närbild på ögat, vet inte hur man ska göra för att kameran inte ska sluka färger?


och så läpparna! pennan hot pink från MUS, med ett läppglans från clarins ovanpå. Så fint knalligt rosa, tycker ni inte? :)
Publicerat: 2010-09-08 @ 11:11:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0