gummibjörn strl XXXL

Jag tror jag har nämnt coolstuff i bloggen förut. OM jag inte har gjort det är det dags nu! Jag köper inte saker därifrån jätteofta, däremot är det en av de få sidor som är riktigt underhållande att gå in på även när man inte tänker beställa något. Idag kikade jag in för att se om de har något som kan passa min kära pojkvän som fyller år snart, det gick sådär, men istället hittade jag denna gigantiska gummibjörn som min lillebror säkerligen skulle bli glad över när han fyller år!


Antingen köper man dessa stora som väger 2,3 kg (ungefär som en chihuahua alltså) för 349 kr
Eller de nedan på en pinna som väger 225 gram, inte lika cool förstår, men det är fortfarande en jäkligt stor gummibjörn! de kostar 129 kr



Det som är så bra med sidan är självklart att det finns så udda och superroliga saker, men det bästa av allt är beskrivningen de gör! Detta står om gummibjörnarna:

Seg björn med fruktsmak - nu större än en genomsnittlig farmor.

Eller, nja, kanske inte genomsnittlig. Men om du har en liten farmor, bara ungefär tusen gånger så stor som en vanlig gummibjörn. Vad vet jag, hon kanske är från Japan eller nåt? Men nog om farmödrar - låt oss tala gummibjörnar. Jättestora gummibjörnar.

Enligt devisen "små saker är goda, stora saker är godare" presenterar CoolStuff stolt världens största godisbjörn. Mer än tusen gånger så stor som en vanlig godisbjörn, innehållandes 12 600 kalorier. Så du får bara äta ungefär ett öra eller en halv tass per dag om du är med i Viktväktarna. Men å andra sidan är den glutenfri, för den som tänker på sånt när det kommer till gigantiska godisbjörnar.

Perfekt på partyt. Sätt bara några ljus i den och ha den som tårta. Eller njut av den i TV-soffan... i ett par veckor. Lova bara att inte slå någon med den, det gör jätteont. Vill du i förväg skiva upp den för att dina gäster enkelt ska kunna ta en bit, så kyl först ner den i frysen ett tag så går det lättare att skära!

 

Jag menar, vem vill inte ha en sån björn efter att ha läst det?!

Publicerat: 2010-09-02 @ 12:41:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0