min mammasjuka lilla plutt..

Chicco är inte så förtjust i mina studier just nu, när jag sitter med böcker innebär det mindre uppmärksamhet till honom. Dessutom är han inne i en av sina "mammaperioder" Vilket innebär att han följer efter överallt, han vill till och med sitta i knät när jag går på toaletten den lilla knasbollen :)

Jag sitter för tillfället och skriver rent anteckningar från föreläsningarna, då och då är det någon som krafsar mig på foten och gnyr lite där nere, och självklart får lillplutten komma upp när han vill det! haha han är inte direkt i vägen när han ligger ner, så jag kan fortsätta plugga ändå :)


En aningen kelsjuk Chicco ska bara kramas lite


och klias på magen..


Så helt plötsligt upptäckte han kameran på datorn


Denna skulle spanas in ganska länge, vilket gav tid för matte att roa sig lite..


"men Chicco du får inte gå upp på tangentbordet"


Det gjorde han ändå. Och nu vet han hur camen fungerar!

Publicerat: 2010-09-02 @ 18:25:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0