myskväll med älskling

Hej! har precis varit och handlat, ska göra en supermiddag till min älskling som kommer hem idag!
Han kom fyra på tävlingen, han är lite missnöjd, hade velat ha medalj, men jag tycker inte direkt att fjärde starkast i världen är så dåligt heller, så ska muntra upp honom med en ordentlig middag när han kommer hem :) Hoppas att jag får till det, blir det bra ska jag försöka komma ihåg hur jag gjorde och lägga ut recept här.

Har varit i eksjö en sväng på kalas, sedan hos mina föräldrar. Deras ena tax har fått valpar, 6 stycken vilket är mycket för en tax. Dock var en väldigt svag och mammam stötte bort den. Igårkväll fick jag den till att dricka mjölk och hon började ta hend om den som de andra valparna igen, så såg ljust ut ett tag. Gick upp nästan varje timme inatt och kollade till den, men vid halv sex på morgonen hade den dött :( Synd, men naturen har sin gång helt enkelt och ibland blir det bäst så. Istället får man vara nöjd över fem friska och starka valpar, dock med krokiga svansar, de har haft det trångt därinne minsann!
Publicerat: 2010-09-05 @ 18:37:28


1 kommentarer
Postat av: helen

såg ett inlägg som du hade skrivit i en annan blogg om att du gillade mineralsmink, men att du ändå fick torr hud på vintern? har ett tips! Använd tikis mineralsmink och använd en kräm för torr hy under! :) just nu tävlar jag ut ett stort kitt på min blogg. :)

2010-09-08 - 10:54:10 | URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0