NOTW- isadora glorious orange

Glorious orange är ett lack jag egentligen inte var så överdrivet förtjust i när jag köpte det, men eftersom det var nedsatt pris kunde jag naturligtvis inte låta bli.. ett orange nagellack kan ju alltid vara bra att ha...
Sedan har det blivit liggandes i lacklådan hela sommaren, jag har inte ens testat det. men nu v ar det dags och jisses så nöjd jag blev!



Glorious orange är ett lack som ber om uppmärksamhet färgen är vackert starkt orange, med en del guldigt skimmer i, vilket kanske inte syns så väl på bilderna. Passar utmärkt till dig som vil ha ett höstlack men inte är så förtjust i de murriga färger hösten annars ofta bär med sig.
Det är lätt att lacka med, ett lager ger ett helt ok täckande resultat. Det jämnar ut sig lätt och torkar ganska fort, jag tror inte ens jag gav det 15 min.



Färgen är väldigt intensiv, som en värmande eld en kylig dimmig dag lyser den upp och tillför hetta, det är en laddad temperamentsfull färg helt enkelt, Och jag gillar den, även om jag börjar få aningar om att jag kommer tröttna på den under veckan



Lite uppimpad med hexagoner i guld :)
Publicerat: 2010-09-27 @ 23:23:03


1 kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Tack! Korsdekorationerna köpte jag i Solna på en nagelsalong som heter KN Nail Products, de har massa dekorationer där så är riktigt kul att kika runt :) Är du utbildad nagelteraput?

2010-10-05 - 16:58:09 | URL: http://mimmiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0