NOTW

Jag skulle gissa på att min blogg klassas som en skönhetsblogg, och därför gissar jag även att flera av er som läser brukar kika in på andra sköhetsbloggar och därmed vet vad notd innebär. För er som inte vet står det för "nail of the day" , många sköhetsbloggar visar ju ofta upp naglarna för dagen. jag är dock inte så ambitiös att jag sitter och lackar om naglarna varje dag, så jag komer istället börja med NOTW, nail of the week, riktigt smart tycker jag!
Självklart borde man börja med nail of the week på en Måndag, men jag fick vänta tills idag. jag hade varit ritkigt duktig och fixat en förlängning och fin manikyr redan i fredags, men sedan kom lördagen...
I lördags gick jag ut och blev lite onykter. Inte så farligt, men tillräckligt för att klanta mg och ta söder naglarna när jag skulle hoppa upp och titta hur taket såg ut på en busskur. Jag tog tag i taket och gled med händerna, vips så var två naglar borta! :(
Egentligen är allt Lucas fel, för det var han som började. På sätt och vis var det tur att jag inte var helt nykter, för då gjorde det inte lika ont!

haha, i vilket fall, det jag ska komma fram till är alltså att jag idah hunnit fixa mina två stackars naglar och jag kan alltså börja med notw idag :)

Det blir dock lite senare, först måste lacket torka, hunden rastas och jag borde läsa lite (läs massor) idag.
Publicerat: 2010-09-21 @ 11:07:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0