obligationsrätt- check!

Fick resultaten från en av omtentorna jag hade, och jag klarade den! 20 poäng var den på, sjukt skönt att bli av med den om man säger så! Är nöjd bara jag klarade denna faktiskt, men skulle verkligen vara skönt om jag satte den andra också..

Nu ska jag och bebi fira detta genom att bara ta det väldigt lugnt.. blir skönt..
Vi har bara haft tre föreläsningar än så länge, men har ju varit ifrån det ett tag nu ändå, så tar på krafterna, dessutom kan jag inte sova när min älskling inte ligger brevid, sista gången jag tittade på klockan inatt var den halv fem och jag gick upp vid sju. Förutsatt att jag somnade direkt efter att jag kollade klockan sov jag alltså 2,5 h inatt, så det ska vi ta ikapp nu :)
Publicerat: 2010-09-01 @ 19:33:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0