Så börjar även denna dag

lida mot sitt slut... Fast än är klockan bara kvart över sex (även om det känns som mer) och än är det mycket kkvar att göra innan jag gjort mitt för dagen!
Jag har varit ch köpt en till kalender, den förra jag köpte var för år 2011, så den får jag spara, men kände att jag verkligen behöver ha en nu så jag får lite ordning i mitt liv. Fick tag i en fin stor röd i konstläder eller vad det heter på böcker, för halva priset så jag är nöjd :)
Nu äter jag mat, ska ut och gå med lillen en timma, kan behöv a lite luft och motion, sedan ska jag hugga tar i boken om imateriall rätt, dammsuga, skura golv och förhoppningsvis plugga lite mer innan jag går och lägger mig.. får se om jag lyckas hålla det..

Ha det fint allihop i alla fall, medans jag stressar tycker jag att den som har tid ska njuta av det fina höstvädret; kryp upp i soffan med en bra bok, gott te och massor av tänd ljus, gå ut på en höstpicknick med varm choklad och kanelbullar eller ta den korta varianten om ni också känner er stressade, gå ut på en promenad och andas lite!


den första bilden som kommer upp om man googlar "höst", visst är det en vacker årstid?
Publicerat: 2010-09-22 @ 18:25:23


1 kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt vackert :)

2010-09-26 - 15:41:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0