Saturday

Har precis gått upp, plockat undan och diskat lite och ska strax börja plugga. Hade lite myskväll med min kära syster igår, saltiner, goda ostar, mörk choklad och vin- mumma! Vi var även och handlade lite igårm köpte en superfin kavaj som jag verkligen inte har råd med, men den var på rea och jag kunde helt enkelt inte hålla mig.. Fick även ett par nya mjukisar av sis i tenta present (jag klarade båda tentorna, alltså 35 poäng samanlagt), så snällt! TACK! haha, vet inte om tentapresent är ett allmänt begrepp, men det borde vara det, tentapresenter åt alla! Klart man känner sig extra duktig om man får present när man klarar tentan :)

Idag blir det nog en rolig dag, kalas hos min morbror i eftermiddag, dessutom är det idag min älskling tävlar i VM! Han hoppas på ett silver, förra gången tog han guld, men då tävlade han som ungdom och nu är han junior, ni får hålla tummarna för honom allihop!
Föra vi åker måste jag som sagt plugga en del, ska noig även ge chicco ett bad idag och försöka få av honom lite päls, kammar och har mig som bara den, men han slutar aldrig fälla! Jag har damsugit nästan varje dag denna veckan, och ändå är det fasiken vitt på golvet av all hans päls. Hur kan en hund på 3 kg tappa så mycket päls?! begriper det inte, han borde se ut som en nakenhund nu, men trots att han fäller så mycket konstans har han fick och tjock päls...

Publicerat: 2010-09-04 @ 09:03:08


2 kommentarer
Postat av: lejla

grattis sara:)cestitam!.

kram

sanela

2010-09-05 - 10:55:48 | URL: http://nathaliieochlejjla.blogg.se/
Postat av: Sara

tack så mycket :)

2010-09-05 - 16:13:19 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0