torsdag morgon

God mprgon på er!
Sitter uppe med lillen i knät och knaprar på knäckebröd, det är så gott! När mannen i huset är hemma äter vi alltid gröt till frukost, så jag får passa på att knapra på medan han är borta! haha

Inga fler föreläsningar denna vecka, men desto mer måste vi väl läsa hemma.

Mina planer för dagen:
städa på morgonen eftre frukost, sedan ta en långpromead med lillen, vet inte hur lång tid det tar att gå till skolan och tillbaka? över en timme iaf.. Sedan hem, städa lite mer, betala några fakturor,fixa mat och eftet maten hoppas jag att jag kommer igång med pluggandet ordentligt. Vid halv två inatt ska jag hämta min syster på stationen, får se om jag lägger mig en stund eller siter uppe...

Ha det fint!
Publicerat: 2010-09-02 @ 08:15:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0