I skolan..

Sitter just nu i skolan och arbetar lite med ett case vi har i externredovisning, är egentligen ganska kul, menmed så mycket annat runtomkring som ska göras känns det just nu mest som en stressfaktor. Vi har dock bestämt oss för att bli klara imorgon..

Snart kommer älsk och hämtar upp mig från sin träning, sedan ska vi iväg till ICa maxi (älskar den affären, de har ju dammsugare, skor, kläder, tv apparater... ALLT) för att köpa lite vinterkläder till min söta bror som var på erbjudande. Jag tänkte få med mig en orkidé och ett par ljuslyktor också, men har en känsla av att min andra hälft är trött och vill hem efter träningen så får se hur det blir med det.
Hemma ser jag fram emot en god kopp te och en bit mörk choklad... mmm.. :) Innan dess ska jag dock laga mat tills imorgon, vi gör det alltid en dag i förväg så vi kan ta med oss maten till skolan.

Sedan blir det ju självklart en uppdatering av min nya NOTW ;)

Sedan ska jag be alla gå in på justquoteme, en hemlig blogg med underhållande citat..  ;)
Faktum är att den är förvånansvärt rolig, personen som skriver den är annars riktigt torr.. haha


Publicerat: 2010-09-27 @ 20:15:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0