got to belive you are a star

Förra helgen var min söta kusin Sofie här på lite mys, självklart passade vi på att göra naglar också!
Fick i princip fritt fram förutom på längden då långa naglar kan bli ett problem när man spelar handboll i princip varje dag!

Såhär blev resultatet:





En enligt mig helt underbar grön färg som jag länge velat använda! Dekoration med stripes och 3D stjärnor på ringfingrarna!





Tycker de blv snygga och passar till Sofie kanon!
Nu blir det intressant att se hur länge de håller med allt hennes tränande...
Publicerat: 2011-04-07 @ 10:18:51


1 kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jag vet inte hur det sitter faktiskt, jag tvättade bort det efteråt eftersom det ändå inte var en recension utan bara ett snabbtest :)



Fina naglar!

2011-04-11 - 06:34:52 | URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0