lip volume

Många av er har säkert hört talas om superprodukten som ger deíg större läppar på ett kick. Otaliga produkter finns på marknaden i form av olika läppglans som på ena eller andra sättet skall få dina läppar att bli större och fylligare. Jag har inte testat särskilt många eftersom jag inte direkt är i behov av en produkt som gör mina läppar större, men när jag hörde talas om denna produkt från Tyras kunde jag inte låta bli!

Proclé heter produkten, kosat ca 50 kr (!) och innehåller chili som irriterar dina läppar och gör att de svullnar. Har testat prosukter som skall ha denna funktion fast med mint, vilket inte har fungerat alls.



Var försiktigt när du applicerar, först känns det inget, men tar du för mycket svider det som sat*n!
Såhär blev resultatet för mig!


Före:



Efter:


Resultat tycker jag allt att den ger, vilket när det gäller mig framför allt syns på bilderna från sidan, nu är de viserligen inte tagna från samma vinkel, men på nedre bilden ser man ändå lite av en "anknäbbsantydan" , plutet börjar alltså redan innan själva läppen, vilket jag inte brukar ha annars.

Kort och gott: det är en stark produkt som fungerar bättre än det mesta, svider lite, men "ska man vara fin får man lida pin". Är du väldigt känsig skulle jag nog inte rekomendera den, det är ju trots allt en allergisk reagtion som orsakar plutet man får. För 50 kr har man dock råd att testa om man är osäker.





Publicerat: 2011-04-27 @ 21:52:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0