snart kommer det upp

tips på hur du själv kan förlänga naglarna! Inatt ska jag jobba, vilket innebär att sitta vaken i 10,5 timmar.. Kan med andra ord behöva ha något att göra! Tog inte med mig ala mina nagelprylar hem till Ingatorp, blir så mycket med uv lampa och så vidare, så kom på idén att visa hur ni kan fixa en smidig förlängning utan akryl och alla tillbehör!
Bra va? :)

så håll ögonen öppna, inom några dagar får ni se en guide på det hela!

Vill även påminna er om att använda bloggsvarsfunktionen, rutan lite längre ner till höger när ni ställer frågor. På så sätt upptäcker jag frågorna lättare då jag av någon anledning inte alltid ser när någon kommenterar, dessutom blir de samlade på samma ställe så att ni enklare kan hitta svar.

ha det fint!
Publicerat: 2011-04-22 @ 16:46:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0