toxic

Kände att tiden är inne för mig att köra stilettos för första  gången! En form det tar ett tag att vänja sig vid, jag tror antingen man hatar det eller älskar det..




Personligen hör jag till dem som älskar naglar likt dessa! Mina är dock relativt korta mot fleera andra, men föredrar dessa fraför de superlånga och jättespetsiga





Som ni ser, olika guldglitter och lite transparanta i tipparna, gillar`t!



Nu är det ju så att jag inte är en människa som borde ha långa naglar egentligen då jag alltid ska pilla antingen på naglarna eller med naglarna på något annat, drämmer i saker och har mig. Vilket gör ONT med dessa naglar..
Dessutom hade jag bråttom när jag gjorde dem, så körde med dual system formarna vilket går relativt fort, men jag lyckas nästan alltid få in mycket luftbubblor när jag använder dem vilket leder till att naglarna inte sitter superbra och naturligtvis lossar när jag slår i saker och fastnar med dem..

Så n u vet jag inte om jag ska plocka bort dem och bygga ut nya eller bara snabbt och smidigt göra nya med dual formarna vartefter de lossar..
Publicerat: 2011-04-13 @ 11:16:37


2 kommentarer
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknolog

Hej tjejen!

Har kikat in dina naglar nu och tycker du är jätte duktig. Är du utbildad nagelteknolog?



Mvh Sarah

2011-04-13 - 15:37:38 | URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknolog

Varsågod, tack själv!



Ja jag har ett par stycken under fliken, bara att testa sig fram. Silverranden är ett vanligt nagellack! :)



Kram

2011-04-16 - 21:27:57 | URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0