hmpf!

Jag skulle just skriva ett inlägg om en nagelbeställning jag gjort från transdesign. Jag var så nöjd och spänd å just de nya tipparna jag ska testa. De naturfärgade tipparna jag har nu är så tjocka och tar en evighet att fila ner! Så jag har letat och letat efter tunna, tunna tippar utan fästkant och äntligen hittade jag dem!
Eftersom frakten därifrån går på en del bställde jag även lite annat, en pensel, 3 st soak off gels och ett nagellack, att bara köpa någon enstaka produkt är inte lönt.
SÅ vad tror ni inte jag märker när jag kollar igenom listan på det jag beställt? Tipparna är inte med!!!
Jag har i så fall lagt en hyfsat stor peng på frakten till inte ens en halvfull small flat rated box.. USCH..
Så klantigt, irriterar mig något enormt. Jag mailade på en gång, nu är det bara att hålla tummarna på att det går att ordna!
Mitt andra nederlag kom inte långt efter, söker praktikplatser till sommaren, är tyvärr sent ute, så nu droppar de ena nekandet in efter det andra..
Publicerat: 2011-12-08 @ 09:09:56


1 kommentarer
Postat av: Antonija Ereiz

Fyyfan va bull! Jag beställde massa i somras, åkte på en frakt på 1000kr, samt tull på typ 500. KUL! :P

2011-12-08 - 20:46:57 | URL: http://nailsnstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0