lava

Här är en sminkning gjord med skuggor från en "sotningspalett" jag köpta på tradera någon gång. Den har inte blivit så mycket använd då jag ju ofta drar mig till lite mer spännande färger. På sista tiden har jag dock känt mer och mer hur fint det faktiskt är med jordnära färger, och smikningarna går ju att göra intressanta ändå, bara man använder sig av lite skiftningar! :)

Paletten visade sig desutom vara ett bra köp, väldigt trevliga skuggor på alla sätt och vis!





Är jättesvårt att fånga på bild, starkare färger i verkligheten.. Jag försöker lära mig hur jag ska få till bilderna, men det är svårt! Stog vid ett fönster med solen rakt i ögonen..



Ni ser ju vilken skillnad ljuset gör, mör mycket ljus äter upp färgerna totalt, det högra ögat ser ju knappt sminkat ut!
Publicerat: 2011-12-09 @ 12:46:21


1 kommentarer
Postat av: Antonija Ereiz

Din ögonfärg är kickass, så alla skuggor blir helt fantastiska på dig! :)

2011-12-09 - 14:12:18 | URL: http://nailsnstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0