Modern Nails

Som jag sa i förra inlägget hade jag bokat tid för att få naglarna gjorda på salong för första gången. Jag har gått förbi och kikat in genom fönstrena så många gånger och det ser så lyxigt ut med alla som sitter där på rad och får fina naglar!
Jag valde modern nails här i jönköping eftersom jag hört så mycket bra om dem.
Det jag hört har än så länge visat sig stämma, Killen som gjorde mina naglar var trevlig, skicklig och framför allt ruskigt snabb! Franska gör han på 30 min, mina med glitter tog en timme, men då satt han i telfon en stund av tiden.
Jag valde ett fantastiskt glitter som passar perfekt för nyår!







Ett ljust silvrigt multiglitter, så fint med glitter i olika storlekar, ska verkligen skaffa och blanda till eget sånt!

Är jättenöjd och rekomenderar alla som gör egna naglar att lyxa till det och gå och få dem gjorda av någon annan :)

Publicerat: 2011-12-06 @ 16:46:56


2 kommentarer
Postat av: Frida Pygmeisk - makeup

sv: Det tar ett tag innan man får till det, det var först i våras mina bilder började bli bra. Det viktigaste är att du står framför ett fönstret när det är som ljusast ute! Övning ger färdighet, lovar att du kommer få till det efter ett tag :) kram

2011-12-07 - 15:51:05 | URL: http://pygmeisk.blogg.se/
Postat av: Sisa

Jätte snyggt!

2012-09-08 - 21:43:44 | URL: http://nailsolution.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0