1800 kr fattigare..

Nu har jag varit igång och köpt nagelgrejor igen.. Har kikat på en sida i kanske två månader nu, kvalitetsgrejor till sjuka priser! men frakten är dyr då det skickas från USA så det kändes vettigast att beställa en del på en gång.
Sista tiden har jag varit ganska missnöjd med mina produkter jag har, så nu byter jag märke. Tidigare har jag köpt det billigaste jag kunnat få tag på, vilket nog är bra när man lär sig.
Nu ska jag testa Ez flow istället, vilket jag tror blir bra!
Köpte även två nya penslar, vita tippar från OPI, glitterakryl. uv topcoat och lite annat. Så fort produkterna kommer ska jag sätta igång, har ett par kunder som väntar, men allra först ska jag ta itu med min söta vän Martina nagelbitaren!

Nu blir det plugg och ikväll ska jag gå på spinning för första gången på vääldigt länge!
Publicerat: 2011-02-01 @ 16:09:33


3 kommentarer
Postat av: viveka

hur använder du uv-topcoat? använder du uv-lampa eller låter du det torka av sig själv?

2011-02-02 - 19:11:02 |
Postat av: viveka

och vilken hemsida beställde du från?

2011-02-02 - 19:17:41 |
Postat av: sara svarar

Denna gång beställde jag från transdesign.com, första gången jag beställer något därifrån.

Uv topcoat självtorkar inte, utan uv lampa måste användas. Dock kan man ju använda vanliga topcoat också, men det är svårt att få samma lågvariga glans då.

2011-02-02 - 19:48:45 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0