hästtjej igen!

Haha, var underbart att vara i stallet igen! Jag red nog högst i 20 min och var slut efter det! Hästen var inte ens flåsig..
Bara att sitta i galoppen med någon sorts ram runt var sjukt ansträngande! Det positiva var att begränsningen inte ligger i hur jag rider eller vad jag kan, utan att jag helt enkelt inte orkar just nu. De flesta förstår inte hur bra träning ridning är, jag har nog inte förstått det riktgit själv heller, det kändes ju inte så jobbigt när man höll på med det ett par timmar om dagen..
Jag hoppas att jag kommer in i det snart igen, längtar redan till näsa gång!

Dock ska jag inandla en ny hjälm, den jag använder är min kompis mammas hjälm, med x antal år på nacken!
Blir en tripp till hööks och charlies för att kika lite..
Sjukt sugen på att skaffa massor av nya ridgrejor nu, men får hålla det på en lugn nivå, jag ska trots allt bara hjälpa till ca 1-2 gången i veckan, ibland mer med någon annans hästar..

Kanske denna från hööks, lättviktshjälm för 650 kr

eller denna från grand prix, på extrapris, 600 kr
Min favorit! Med flagga och valfri brodyr, dock kan jag inte lägga 5000 när den ska användas någon gång i veckan bara..
Publicerat: 2011-02-07 @ 17:46:49


1 kommentarer
Postat av: Katrine

Hejsan!

Var bor du någonstans? haha, jag undrar för att jag ska på studentbal nu i maj och tänkte om du bor i närheten kanske du skulle kunna göra mig snygg i håret och smink? :)

2011-02-09 - 21:02:43 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0