midnight

Här kommer en löjligt enkel vardagsmake, utmärkt till de tillfällen man vill ha mer än bara mascara men har kort om tid!


(såg nästa läskigt ut att sätta bilderna så nära! haha)



Vad du gör är alltså att dra et sträck längst med undre och övre fransraden med kajal i valfri färg, tar du svart är det en god idé att sudda för att det inte ska för skarpt. Måla vit kajal på slemhinnan och lägg mascara- kart!
Kajalen jag har använt runtom heter midnight och är en mörkblå från Elf. Kommer garanterat klicka hem fler färger därifrån!



Vad tycker ni förresten om att jag börjat visa fler vardagssminkningar?

Jag tycker det känns sådär att visa upp så simpla saker, men tänker att det är bättre än inget alls nu när jag inte har så mycket tid att lägga på smink?
Publicerat: 2011-02-23 @ 18:05:49


2 kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Tack själv :D

2011-02-23 - 18:33:19 | URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: IDA

Din hy ser så fantastiskt frisk och fräsch ut! Hur gör du kvinna?? Share your secrets!



Sv: Hmm.. Jag tänkte prova något av lacken ändå men vet i alla fall då att jag får vara beredd på att inte få den bästa kvalitén. Tack för hjälpen/råden! :D

2011-03-24 - 23:46:14 | URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0