Nu..

Ska jag inleda min Torsdags-ta hand om mig själv- kväll! Ska epilera benen, måla naglarna, gå ut på promenad och kanske ta ett bad om jag hinner. Eventuellt fortsätter jag i samma melodi imorgon kväll så jag kan köpa ansiktsmask och lyxa till det lite :)
Annars har jag pluggat idag, ska se till att gå upp tidigt imorgon så jag kan fortsätta, associationsrätt är en krävande kurs ska ni veta! Bara aktiebolagslagen har över 800 paragrafer, och då är det inte den enda lagen vi behandlar tyvärr.
Utöver den vanliga tentan har vi ett stort PM som ska in 7 Mars, lika bra att sätta fart, för tiden går fort!
Jag har valt att skriva om aktieägares skadeståndsmöjligheter vid indiekt skada, i upgiften skall bland annat finsk lagtext på området behandlas, så blir ganka djupgående.

Var även en sväng på stan och letade efter inflyttningspresent till underbaraste Maja och hennes syster Ines! Gud vad svårt det är att köpa saker till någon annans hem! Egentligen borde man först ha en inflyttningsfika där gästerna bara kan se sig omkring och se vad som behövs och vilken inredningsstil som gäller, SEN ha en inflyttingsfest som man kan skaffa present till.
Nåväl, är ganska säker på vilken stil de har, och jag köpte raka motsatten! Haha, hoppas de blir glada ändå :)
Publicerat: 2011-02-17 @ 19:40:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0