Paletter jag suktar efter

kosmetikan finns en hel del produkter jag skulle vilja klicka hem omedelbart! Mest förtjust är jag (som så många andra) i paletterna som finns där!

Denna SKA jag ha:
Contour & blush palette, 189 kr


Sedan vet jag inte vilken av följande tre jag jag slår till på.. eller varför inte ta flera när jag ändå är igång? ;)


Ovan: Smokey eye palette, 189 kr. Syns inte så väl på denna bild, men vissa av skuggorna går lite mot rosa/lila tror jag. Denna är jag riktigt sugen på, en given palett att ta med sig på resan! Har hört väldigt mycket bra om denna


Å andra sidan har jag länge velat ha den neutrala 88 paletten, 239 kr, som ju också har väldigt användbara färger...



Å andra sidan är ju den varma 120 paletten för 269 kr också jäkligt snygg!!


Skulle mer än gärna slå till på alla, just nu har jag råd dessutom.. Men jag får vackert ta och välja ut en förutom rouge paletten, det skadar ju inte att ha pengar över på kontot i slutet av månaden heller..
Publicerat: 2011-02-09 @ 19:59:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0