plugg!

God morgon! klockan är 06.30 och jag ska strax bege mig till skolan för att ta nya tag med aktiebolagslagen, en av alla lagar jag behöver ha koll på i kursen associationsrätt.
Jag kan för övrigt meddela att jag igår kväll fick kläm på hur man använder dual system formarna!
Har tittat på åtskilliga youtube klipp för att lära mig och hankade mig fram tills en och en halv hand var klar med riktigt taskiga resultat. Så på de sista fingrarna gjorde jag på ett annat sätt i stället och tack gode gud för det!!
När det väl fungerar går det otroligt snabbt eftersom man inte behöver fila slutresultatet eller ens använda någon form av topcoat, när formen är av är slutresultaten jämnt och glänsande!
Visar mer om det någon dag framöver!
Publicerat: 2011-02-03 @ 06:32:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0