Så sugen..

På en gadd  nu så det är inte klokt! Vill göra en ordentlig tatuering (har ju 2 små) , men är inte hundra på vad ännu..
Vill ha något på sidan, men vill inte ha en jättestor, utan ett motiv med mcket hud mellan färgen m man kan uttrycka sig så..
kanske flera mindre motiv som tillsammans bildar en stor tatuering..

Här kommer lite bilder jag inspirerats av:
(alla är uppletade via google)





Så skulle jag gärna vilja att man kan lägga till något på låret som passar ihop..



Denna är ju ruskigt fin, men vill inte ha något så stort



Funderat på text, men vad skulle man skriva?

Kanske göra en kombination?




Har visst fått en grej för tatueringar med fåglar, de är så otroligt vackra! För mig symboliserar alla typer av fåglar frihet.


Serinte riktigt vad motivet är, men förr hade jag aldrig kunnat tänka mig en gadd i färg, men tror minsann nästa får bli färgglad! Gillade storlek och placering på denna.



Denna älskar jag, verkligen vacker! men skulle vilja ha något mer som gör att de går att knyta ihop med något på låret. Jag vill ha ett samband så de passar och syns att de hör ihop, men tror de skulle se hemskt ut att placera fågar på låret också



Älskar färgerna, storleken, placeringen och utförandet på denna! Helt underbar, så skickligt gjord och motivet blir intressant. Den är kaxig och gullig samtidigt!


Kräv nog en hel del fundernde kring detta, vill ite bara säta dit några vackra blommor, utan vill ha något unikt so är sött och sexigt samtidigt utan att bli för mycket..

Publicerat: 2011-02-23 @ 06:28:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0